Data wpisu: 09 maja 2012, 18:54 Autor:

ZA DARMO: bilety wstępu do Disneylandu

Z okazji 20-lecia Disneyland ma dla nas promocję – darmowe bilety wstępu do jednego z dwóch swoich francuskich parków (Disneyland Paris lub Walt Disney Studios).
Po rejestracji otrzymujemy bilet (na emaila) umożliwiający nam DARMOWY wstęp do Disneylandu w dniu naszych urodzin, bądź w ciągu kolejnych 7 dni po nich.

WYPEŁNIJ FORMULARZ I OTRZYMAJ DARMOWY BILET

Informację o promocji przekazał trip na naszym czacie – dzięki!

Należy podać prawdziwe dane, bo podczas wejścia zostaniemy poproszeni o okazanie dowodu tożsamości z datą urodzin.
Ostateczna data wstępu to 6 października 2013, mamy więc dużo czasu na podróż.

UWAGA:
Jeśli otrzymujesz informację o błędnym numerze telefonu, należy odznaczyć chęć otrzymania potwierdzenia sms oraz NIC nie wpisać w pole z numerem telefonu.

Zarezerwuj tanie noclegi: TanieHotele.be | Hotels.com | Booking.com
Zarezerwuj tanie loty: empiktravel.pl | Tripsta | Flipo || Ryanair | Wizzair | Lufthansa | Qatar Airways | Emirates
Tani wynajem aut: TanieAuta.be



40 komentarzy w "ZA DARMO: bilety wstępu do Disneylandu"

Trackback | RSS Feed komentarzy

  1. ewelina pisze:

    Chce dostac 3 darmowe bilety do Disneylandu dla mnie i dla moich dzieci pozdrawiam

  2. Bebzoli pisze:

    który lepszy?

  3. arni pisze:

    ewelina, to sobie zamow? nie umiesz?

  4. trip pisze:

    A informacje o dealu przekazal na czacie trip :P sam musialem dodac bo mleko zapomina :P

  5. tele pisze:

    a jaki numer telefonu wpisac.. bo mi wyskakuje ciagle Votre numéro de téléphone doit ?tre au format numérique uniquement

  6. krzaktak pisze:

    a to co : Numéro de rue ?

  7. Quentin pisze:

    Numer ulicy, pola bez gwiazdek lepiej zostawiać puste..

  8. zbychu pisze:

    Ewelina dałaś radę?

  9. Zdumiony pisze:

    W jakim formacie wpisać numer telefoniczny coby przeszło ?

  10. Kurczak pisze:

    a gdzie to się trzeba zalogować?
    na jakiej stronie?

  11. Zdumiony pisze:

    Cofam pytanie, nie przeczytałem ze zrozumieniem ;)

  12. kronopio pisze:

    a po co wpisywac nr tel? wystarczy wypelnic pola z gwiazdką :P

  13. pari-pari pisze:

    Ale mnie ta wiadomość ucieszyła! Z żoną mamy urodziny +/- 2 dni ;)

  14. Katarzyna pisze:

    POMÓŻCIE !!!!!

    w jakim formacie wpisać nr tel. bez niego nie chce przejść.
    Wszystko co próbowałam odrzuca…?

    Pozdr.
    Katrzyna

  15. amcioo pisze:

    fakt bez telefonu nie pezechodzi a z roznymi kombinacjami tez nie idzie na stacjonarny pisze tak 0-048 76 847**** i lipa

  16. Katarzyna pisze:

    Sorry,
    przeczytałam wszystko uważnie i udało się!

  17. arni pisze:

    ja pier…. kaśka, nauczsie czytać.

  18. Justyna pisze:

    Czy mogę podać swoje dane i jako dane dzieci dane 2 mojego rodzeństwa chciałabym im zrobić taki prezent. Bo rozumiem że w dniu moich urodzin mogę wejśc za darmo ja i moje dzieci gdybym takowe miala i je zarejestrowala tak ?

  19. amcioo pisze:

    ok – zrobiłem jak podał mleko w uwagach i jest juz ok
    dzieki

  20. Adam pisze:

    Dzięki za info dokłądnie tego potrzebowałem a wstęp o ile pamietam kosztuje coś koło 55 euro za głowę także spora oszczędnosć. Pozdrawiam i dzięki

  21. Katarzyna pisze:

    Tak jest !!! Będę uważniej czyła ;-)
    Teraz udało się.

  22. Renta pisze:

    jJeśli pojadę w swoje urodziny to tylko ja mam darmowy wstęp czy moje dziec i również ?

  23. Justyna pisze:

    Jest gdzieś regulamin tej promocji ?

  24. Kamila pisze:

    Bardzo Wam dziękuję, trip i mleko! :)

  25. samara49 pisze:

    dzieki wszystkim mi sie udalo
    pozdrawiam

  26. qaz pisze:

    Bez telefonu przechodzi bez najmniejszych problemów. My mamy z dziewczyną urodziny +/- 1 dzień, więc promocja jak znalazł:)))) pzdr

  27. Kamila pisze:

    Długo musieliście czekać na maila z potwierdzeniem?

  28. Adam pisze:

    Nie dotarłem do regualminu ale skoro wpisuje sie dzieci to wydaje mi się że dzieci również. Pytanie tylko czy jak dziecko ma urodziny to 2 syn i ja też mozemy wejść, niestety mój francuski jest podstawowy więc cieżko mi się połapać

  29. pio pisze:

    To ja mam podobne pytanie do bardziej zorientowanych. Czy jeśli dziecko będzie miało urodziny, a ja nie to czy wejdzie za darmo?

  30. Iwona pisze:

    Wpisujesz dzieci, tylko jak mają urodziny w tym okresie i łapią się na promocję, bo dzieci < 16 lat nie moga sie same zapisać. Dzieci 16-18 lat zapisuja sie same. Chyba o to chodzi. Jest to zapisane na dole formularza. Dodam, że nie znam francuskiego ni w ząb. Google tłumacz rulez.
    Ja mam kupiony przelot i hotel koło Disneylandu na 1-5. lipca 2012, a urodziny pod koniec czerwca :)
    Dzieki za wiadomość.

  31. jobi pisze:

    @Pio – wydaje mi się, że tak, ale musi mieć opiekuna, który kupi bilet dla siebie.
    Z regulaminu po potraktowaniu przez tłumacza Google:
    „Ostrzeżenie:
    jeżeli odbiorca oferty „Free na urodziny” jest mniej niż 12 lat, przypominamy, że ostatni
    musi towarzyszyć osoba dorosła. Wstęp wolny dla dzieci do 3 lat pod opieką
    odpowiedzialny dorosły.
    - Nie ma obowiązku zakupu dodatkowych biletów za darmowy bilet. Osoba lub osoby
    towarzyszących nie otrzymujesz oferta „Free na urodziny” dzień wizyty w Parku
    musi jednak nabyć bilety.”
    Regulamin jest b. ogólny, dostępny u dołu strony (link na niebieskim pasku)

  32. Kamila pisze:

    Ponawiam pytanie – dostaliście jakieś potwierdzenie na maila? Jak długo czekaliście?

  33. Iwona pisze:

    Cos tam po drodze doczytałam, że bilet zostanie wysłany do 48 h. Jak ktos dostanie bilet, proszę napisać, bo rozumiem, że na razie to wszyscy zgłoszenia powysyłali?

  34. arni pisze:

    kamila, ja dostalem po jakichs 6h. bilet przyszedł w pliku pdf.

  35. Kamila pisze:

    Dziękuję, arni. Właśnie też przed chwilą dostałam (po prawie 4h). Super! :)

  36. Pio pisze:

    @jOBI – Dzięki, też tak to zrozumiałem. Córka ma sporo szczęścia w takim razie.

  37. adam pisze:

    Dostałem 4 bilety tyle że każdy bilet jest wazny w innym terminie. Ja kupowałem na siebie i 2 kę dzieci a potem żona. Każdy ma wejście wtedy kiedy ma urodziny plus 7 dni. A zatem za darmo nie wejdziemy 4 osobową rodziną (no chyba że ktoś trafi że +- 7 dni wszyscy mają urodziny w tym samym okresie), no ale przynajmniej 1 bilet za darmo. Reszta musi kupić, chyba że raz pojadę z jednym, raz z drugim i za swój bilet zapłacę a dziecko za darmo.

  38. Kinia pisze:

    Zarezerwowałam, a czy skorzystam…zobaczymy;)) wielkie dzięki za info!

  39. LosAngeles18 pisze:

    Jeśli bierzecie darmowy bilet dla jednej z osób, która ma urodziny, to proponuję Wam bilety dla reszty osób w cenie 155 zł/szt. Jest to bilet jednodniowy na dwa parki. Dodatkowo dzięki niemu nie czeka się w głównej kolejce do parku oraz można korzystać z najbardziej obleganych atrakcji również bez czekania! Warunkiem jest wykorzystanie biletu do 31 lipca tego roku. Więcej info na mojej aukcji: http://allegro.pl/bilety-disneyland-paryz-za-pol-ceny-mega-oferta-i2332992657.html lub pod adresem e-mail: WizzAir.LosAngeles18@o2.pl Pozdrawiam! :)

Skomentuj wpis

Jeśli masz konto - zaloguj się, aby zdobywać punkty za aktywność. Jeśli nie masz konta - zarejestruj się

Jeśli chcesz tylko umieścić komentarz, wypełnij poniższe pola:

✈ RELACJE

ARMENIA - czerwiec 2014
  • część 1: loty, Erywań i okolice, Jezioro Sewan
  • część 2: Noravank, Areni, Goris, Tatev
  • część 3: Garni, Geghard, góra Aragats
  • część 4: Giumri, Maralik, Talin i inne

  • Relacje Humbaka
  • 48 godzin w Kutaisi
  • Zielonogórskie winobranie

  • MARTYNIKA - czerwiec 2013
  • część 1: plan podróży, loty samolotem, Paryż
  • część 2: plaże, ogrody, kraby, natura itp

  • GRUZJA - maj 2013
  • część 1: dolot, Kazbegi, Cminda Sameba i inne
  • część 2: Sighnagi, Telavi, Tbilisi i inne
  • część 3: Upliscyche, Gori, Mccheta i Tbilisi
  • część 4: Tbilisi, gruziński lot krajowy, Batumi i powrót do Polski
  • > KLIKNIJ, ABY ZOBACZYĆ RESZTĘ RELACJI <